mała rewolucja


niebo gwiaździste nade mną – Chiny z perspektywy Białej Twarzy
       w prologu do bloga napisałem, że jest to co piszę jest „z założenia formą urozmaiconej zdjęciami relacji z mojego pobytu w Kraju Środka, która być może w przyszłości zaowocuje czymś więcej”. tym „czymś więcej” od samego początku była w moim zamierzeniu książka. w imię bliskiej mi maksymy: „nie pozwól swoim marzeniom być marzeniami” na początku tego tygodnia zacząłem pracę nad zaspokojeniem swej kolejnej ambicji.

kilka dni temu w trakcie pobytu w pubie olśniło mnie przy kolejnym kuflu piwa tyskiego – zobaczyłem nagle przed oczami okładkę, która zdawała się odzwierciedlać ducha przedstawionych wam zapisków. od razu po powrocie do domu usiadłem przed komputerem i zacząłem ją wizualizować. po ukończeniu projektu postanowiłem zmienić szatę graficzną bloga na bardziej tematyczną i zarazem nawiązującą do wspomnianego wcześniej projektu.

celem na rok 2013 jest więc opublikowanie książki o roboczym tytule „niebo gwiaździste nade mną – Chiny z perspektywy Białej Twarzy”. póki co przeredagowałem pierwsze cztery posty, ale liczę na to, że od postu pt. „上有天堂,下有苏杭 (w niebie jest raj, a na ziemi suzhou i hangzhou)” praca przyspieszy niczym chiński, spektakularnie eksplodujący w finale fajerwerk.
mała rewolucja obejmie głównie formę tekstu (a → A), ale w redagowanym właśnie zbiorze pojawią się też wątki, o których do tej pory nie wspominałem na łamach bloga.


            jeśli macie jakiekolwiek uwagi, czy sugestie dotyczące tego przedsięwzięcia lub samej strony – koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach! za każdą będę po stokroć wdzięczny!
…………………………

            jednocześnie chciałbym poinformować, że poprzedni post był ostatnim z cyklu i w najbliższym czasie na stronie nie będą pojawiać się nowe fabularne wpisy. będę za to zamieszczał na nim informacje o moich, związanych z podróżami publikacjach. nie chcę go jednak zaśmiecać skrawkami wpisów w postaci ciekawostek i aktualności ze świata – od tego są inne strony. „niebo..” ma w moim zamyśle pozostać blogiem podróżniczym i liczę na to, że będę miał jeszcze czas, żeby do niego powrócić. w końcu odbyte przeze mnie podróże do japonii i mongolii też zasługują na opowiedzenie!
w międzyczasie będę co jakiś czas zamieszczał niepublikowane do tej pory zdjęcia z chin na facebookowym profilu bloga. jeśli chcecie mieć do nich dostęp, zaglądnijcie od czasu do czasu i tam.

dziękuję za spędzony na blogu czas
谢谢您

jacek 木人adamus

Komentarze