"Państwo Środka od środka" [Część 2, Rozdział 11] Galeria książki

Tour de Chine
Rozdział 11
Panda – słodycz pikantnego Chengdu

Panda – słodycz pikantnego ChengduZdjęcia do rozdziału opisującego wizytę w opanowanym przez pandy mieście Chengdu (成都). W książce ponadto impresje na temat wiążących się z nim seksownych (choć nie zawsze) stereotypach i jego tragicznej historii, o ścisłej cenzurze internetu, "Najniebezpieczniejszym Człowieku w Chinach" i jego marnym końcu, o prawdopodobnie najsłodszym zwierzęciu na ziemi oraz o nietypowym biurze matrymonialnym.
Odpoczywający mnisi
Odpoczywający mnisi

Maniak pandy
Maniak pandy

Maniak pandy
Maniak pandy

Obława...?
Obława...?

Pokłosie niedawnej historii regionu
Pokłosie niedawnej historii regionu

Centrum Chengdu (成都)
Centrum Chengdu (成都)

Rozgrzewające śniadanie
Rozgrzewające śniadanie

Wejście do Centrum Badań I Hodowli Pand Wielkich (成都大熊猫繁育研究基地)
Wejście do Centrum Badań I Hodowli Pand Wielkich (成都大熊猫繁育研究基地)

„Gdzie ja podziałem tego bambusa?”
„Gdzie ja podziałem tego bambusa?”

„O mój boże, nigdy więcej tylu bambusów!”
„O mój boże, nigdy więcej tylu bambusów!”

Sjesta na drzewie
Sjesta na drzewie

Słodkości na drzewach
Słodkości na drzewach

Sweet dreams
Sweet dreams

Ziewająca pandzia
Ziewająca pandzia

Panda mała, czyli "firefox"
Panda mała, czyli "firefox"

„Przytul mnie, proszę...”
„Przytul mnie, proszę...”

Każda pora to pora lunchu
Każda pora to pora lunchu

Panda – słodycz pikantnego Chengdu
Panda – słodycz pikantnego Chengdu


Centrum Chengdu (成都)
Centrum Chengdu (成都)

Gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością
Gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością

Syzyfowa praca
Syzyfowa praca

W poszukiwaniu zięcia
W poszukiwaniu zięcia

Powszechne biuro matrymonialne
Powszechne biuro matrymonialne

Do startu, gotowi, swat!
Do startu, gotowi, swat!

Prawdopodobnie najdłuższa fajka świata
Prawdopodobnie najdłuższa fajka świata

Zarzynanie kury przed restauracją
Zarzynanie kury przed restauracją

W drodze do domu
W drodze do domu

Komentarze

  1. Właśnie czytam Twoją książkę, jestem na 11 rozdziale. Bardzo przyjemnie się czyta! :) Można dużo dowiedzieć się o Chinach. Czy masz zamiar napisać kolejne książki? Na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że lektura książki sprawia przyjemność! :)
    Co do pytania o kolejną książkę - chęć pisania jest.
    Czekam jeszcze na wolny czas i wenę.
    W notesie wciąż czekają zapiski z podróży po Japonii i Mongolii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam ksiązkę i oglądam zdjęcia. Piękne zwłaszcza południe - Yunan, Syczuan. Mam nadzieję, że kiedyś obejrzę chociaz część tych cudów☺

    BaskaB.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem w trakcie lektury!:) Czyta się świetnie;) Najbardziej doceniam za pokazanie Chin bez żadnej cenzury- po prostu takie ja są z ich dobrymi i tymi gorszymi stronami:) A na fragmenty o chińczykach-śmieciarzach to i mi podnosi się ciśnienie;p
    Mam nadzieję, że notatki z wyżej wymienionych wypraw zostaną użyte;p Marzę o podróży do Japonii, więc może się wcześniej dowiem co mnie tam może spotkać:D

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów podróżniczo-literackich :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz