„niebo…” w „trawersie” = „trawers” w „niebie…”


Trawers nr 5
            prace nad edycją potencjalnej książki i uzupełnianiem jej o nowe informacje trwają, wypełniając niemalże każde wolne miejsce w moim grafiku. tymczasem kilka napisanych przeze mnie dla różnych wydawców artykułów czeka w swojej kolejce na publikację.
tym bardziej z przyjemnością informuję, że od dziś możecie przeczytać opublikowany przez mnie artykuł w kolejnym numerze czasopisma dla podróżników „trawers”.
tym razem pokusiłem się o zamieszczenie tam relacji z wizyty w narodowym parku zhangjiajie. jeśli stęskniliście się za wspólnym podróżowaniem po chinach, zapraszam do lektury znajdującego się pod poniższym linkiem artykułu:


pierwsze strony artykułu



Komentarze

  1. dobry ^^ pamięta mnie pan?
    bardzo ciekawy blog, przyjemnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że pamiętam :)
      cieszę się, że blog ci się spodobał i zapraszam do dalszej lektury

      Usuń
  2. Hej! Rewelacyjny blog! Postanowiłam Cię wyróżnić u siebie na Skośnym okiem. Gratuluję Liebster Award! Twoja kolej aby przekazać pałeczkę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tam prace nad książką? :) Mam nadzieję, że wszystko idzie pomyślnie, bo na pewno będzie się dobrze czytać~! Szczerze mówiąc, to ja nie mogę się już doczekać. W ogóle będziesz kontynuować dalej tę stronę? Może tym razem coś o Japonii czy Mongolii? :))

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prawda jest taka, że nie piszę nic na stronie, ponieważ nie mam czasu - robię redakcję książki :)
    wydawnictwo się znalazło, czekam właśnie na podpis na umowie.
    jeśli wszystko dobrze się potoczy, na majówkę książka powinna być w księgarniach :)
    jak tylko dostanę umowę do ręki, od razu podzielę się radosną nowiną na łamach bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!!! No to trzymam kciuki, żeby wszystko gładko poszło~! ;)
    Mam nadzieję, że będzie jakieś spotkanie z autorem, żeby zdobyć autograf! ;>>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz