będzie książka!


            próbę wydania książki podjąłem w czerwcu ubiegłego roku. zredagowany wstępnie materiał rozesłałem do kilkunastu wydawnictw z nadzieją, że kogoś on zainteresuje. zainteresowanie wyraziło kilka oficyn, z czego najatrakcyjniejszą (po małym targowaniu się) ofertę złożyło mi w drugiej połowie lipca wydawnictwo dolnośląskie.

książka zostanie wydana w ramach serii „z różą wiatrów” najprawdopodobniej w drugiej połowie maja. niestety ze względu na objętość musieliśmy zrezygnować z zamieszczenia w książce zdjęć, co cały czas ciężko mi przeboleć… znajdzie się w niej jednak odnośnik do poniższego bloga, który to będzie pełnił funkcję „przewodnika wizualnego” po opisanych tam wydarzeniach. najwidoczniej powyżej niektórych rzeczy nie można przeskoczyć. a przynajmniej nie na chwilę obecną.
tytuł książki (choć może to jeszcze ulec zmianie) to „państwo środka od środka”. nad podtytułem oraz okładką jeszcze deliberujemy. jak tylko będę miał jakieś pewne informacje, na pewno się nimi podzielę.

tymczasem melduję, że misja została już prawie w pełni wykonana!

melduję, że misja została już prawie w pełni wykonana!

---------------------------------

2014.04.13
update

             skoro książka pojawiła się już w empiku w przedsprzedaży, myślę że należy wspomnieć o kilku kwestiach z nią związanych. a więc ostateczny tytuł książki to "państwo środka od środka. za chińskim murem". choć na internecie można znaleźć reklamujące książkę zdjęcie z kobietą w oknie, jest to nieaktualna wersja okładki. poniżej przedstawiam właściwą okładkę i to jej należy wyszukiwać na księgarnianych półkach od 21 maja.


Państwo Środka od środka. Za chińskim murem

             pomimo, że nie udało mi się przemycić do książki ani jednego zdjęcia, wpadłem na pomysł, który spotkał się z entuzjazmem redakcji. na początku każdego rozdziału zamieściłem kod QR, po zeskanowaniu którego czytelnik od razu zostanie przekierowany do odpowiedniej galerii na blogu...

             i tym samym przechodzę do jednej z trudniejszych decyzji, które musiałem w związku z wydaniem książki podjąć. otóż na czas nieokreślony wycofałem wszystkie posty na tematy poruszane w książce. nie wykluczam, że za jakiś czas zostaną one przywrócone, ale póki co niech blog służy jako uzupełnienie książki, a nie jako jej alternatywa.

Komentarze